HALLO [indsæt selv navn] kan du komme og hente mig?
Hallo farmor, kan du så komme og hente mig!
Sødt strygemærke til dit barns tøj. Leveres med rødt hjerte, du vælger selv farven på teksten.
- : Kan afsendes i dag
Tilgængelighedsindstillinger
Farven på dit strygemærke
Farven du vælger på farvekortet er den farve dit strygemærke får uanset farven på det uploadede billede. Der er ingen baggrundsfarve på det færdige strygemærke.
Ser dit logo eller billede f.eks. ud som en af disse nedenstående logoer, er der intet i vejen for at du kan vælge en anden farve til dit strygemærke. Men du kan naturligvis vælge lige den farve på farvekortet som du ønsker dit strygemærke skal have.
Vi har produkter til flerfarvede strygemærker, find dem i shoppen.
Spørgsmål: Mit logo har en bestemt farvekode, vil gerne have mit strygemærke skal have samme farvekode. Er det ikke muligt?
Svar: Nej, det er det ikke. Grunden til det er at strygefolie er en ensfarvet folie som du ser på farvekortet. Dit strygemærke skæres ud i denne folie og ender med at blive den farve du vælger på farvekortet.
Vi stræber efter det perfekte, og nogle gange betyder det at vi vurderer at de mål du har ønsket ikke vil kunne leve op til de krav vi har for at kunne levere et flot strygemærke til dig.
Der er stor forskel på et logo eller motiv til web og at få det som strygemærke. Til web kan man lave meget små og detaljerede ting da det er en computerskærm med en høj opløsning der nemt kan gengive selv de fineste detaljer, men når man har et logo som ser godt ud i f.eks. 20*20 cm er det ikke også ensbetydende med at det vil se godt ud i 2*2cm. Man skal huske at alle detaljer bliver komprimeret og detaljegraden forringes jo mindre du ønsker dit strygemærke.
Der er naturligvis forskel på billeder og derfor vil motiver der i forvejen er enkle og uden små elementer, bedre kunne formindskes end motiver der både indeholder mange detaljer og/eller tekst i flere forskellige størrelser.
Derfor stræber vi efter at efterkomme dine ønsker til mål, men samtidig ønsker vi også at levere et produkt hvor du er tilfreds med kvaliteten frem for et produkt der på ingen måde lever op til vores standard og som du vil blive skuffet over. Derfor kan vi i visse tilfælde fremsende et layout der ikke stemmer med de mål som du har ønsket, men som vi vurderer vil blive det bedste resultat.