Handelsbetingelserne

Virksomhedsoplysning:


Strygestof.dk
CVR.: 28642628

Etableringsår: 2016 
E-mail: [email protected]


Adresse
Nykøbingvej 62
4990 Sakskøbing
Tlf.: 42 67 00 92

 

Bestilling 
På www.strygestof.dk kan du bestille varer via vores hjemmeside. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os på [email protected]

Alle priser på www.strygestof.dk er opgivet inkl. moms

Når du handler med www.strygestof.dk indgås der aftaler på følgende sprog: Dansk.

Aftaler med børn og unge under 18 år kan kun indgås af forældre eller andre der lovligt kan handle på barnets eller den unges vegne.


Det er altid muligt at se tidligere ordre ved en login på hjemmesiden.


Betaling

Strygestof.dk modtager betaling via kreditkort, paypal samt bankoverførsel.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Strygestof.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Hos Strygestof.dk bliver der sendt varer afsted alle uges 7 dage.

Du vælger selv hvilket leveringsfirma du ønsker at benytte.'
Men bemærk venligst, at PostNord (herunder quickbrev samt alm. brev) er uden forsikring, og erstattes derfor ikke hvis forsendelsen bortkommer. GLS samt DAO erstattes i tilfælde af forsendelsen ikke når frem.
En anslået leveringstid er oplyst under de mulige fragtmetoder, denne leveringstid er et estimat, og kan derfor afvige.

Ved bestilling over kr. 500,- er der fri fragt (leveret med DAO uden omdeling med afhentning på posthus/pakkeboks) 

Vi anbefaler til hver en tid at vælge DAO, hvor forsendelsen kan spores og forsendelsen er forsikret. Men vi har forståelse for, at det kan være irriterende, at skulle betale mere i porto end for selve varen, så ved små forsendelser, kan det give mening at vælge PostNord brev. Men vær opmærksom på, at det kan tage lang tid, og at det er på egen risiko, hvis brevet forsvinder.

Alle portopriser er inklusive moms jævnfør dansk lovgivning.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen. Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Vær opmærksom på at fortrydelsesretten ikke gælder på varer, der er specielt fremstillet til dig (varer der kræver udskæring) eller bestillingsvarer. Det betyder i praksis, at det kun er strygestof ark der er fortrydelsesret på.

 

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Strygestof.dk
Nykøbingvej 62
4990 Sakskøbing
 

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

 

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Varer undtaget fortrydelsesretten
Bestilling af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer (varer der kræver udskæring) eller bestillingsvarer som f.eks. metervarer er ikke pålagt fortrydelsesret.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på [email protected] I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Du bærer risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet ikke kan få købsbeløbet retur.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til: 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

 

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Videre