Menu
Din kurv

Hold den gode tone

 

Hold den gode tone, når du handler

I en tid, hvor stressniveauet er højt, og mange mennesker er pressede, kan det være fristende at lade sin frustration gå ud over andre. Desværre har vi i de seneste år oplevet en stigende grov tone, hvor nogle kunder tillader sig at opføre sig dårligt over for os der forsøger at udføre vores arbejde og vil hjælpe og vejlede dem.

Det er helt urimeligt, at man som ansat skal mødes med ubehageligheder, mens man passer sit arbejde og gør, hvad man kan for at yde god service.

Selvom vi gør vores bedste for at sikre, at alle vores kunder får en god oplevelse, oplever vi desværre stadigvæk, at nogle kunder opfører sig dårligt over for os. Det kan være meget demotiverende, fordi vi virkelig elsker vores arbejde og ønsker at yde den bedste service muligt.

Vi er klar over, at vores kunder har forskellige behov og ønsker, og vi gør vores bedste for at imødekomme alle disse behov i det omfang, det er muligt. Men når vi bliver mødt med grimt sprogbrug og dårlig opførsel, kan det være svært at bevare motivationen.

Vi håber derfor, at vores kunder vil huske på, at vi er her for at hjælpe og yde den bedste service, vi kan. Vi tror på, at en god tone og respektfuld opførsel kan gøre en stor forskel for både os og vores kunder. Så lad os alle gøre en indsats for at opretholde en positiv atmosfære i butikken, hvor alle kan føle sig velkomne og respekterede.

 

 

 

 

debug--debug